www.paulineovilma.blogg.se

Visst är det så att när bloggar gör länkbyten och skriver "Kolla in bloggen" så gör man inte de, right? I alla fall inte jag..
 
Men nu tänkte jag göra ett länkbyte med mina två underbara stallkompisar. De heter Pauline och Vilma och bloggar på bloggen www.paulineovilma.blogg.se. Deras inriktning är lite allmänt, om deras ponnysar, om dem själva, dagarna och framtiden och blickar bakåt i tiden. Jag har själv fastnat och är den ända blogg jag läser nästan. Skulle ge dem en chans och gå in och kika runt. Just nu har de en frågestund så har du en fråga spontant kanske du kan ställa den nu? De gör riktigt knäppa uterittsvideos som de lägger upp så man får ett gott skratt. Även om du inte är hästnörd så finns det andra saker de skriver om... De är ju inte i stallet bland hästar hela tiden.
 
 
Ett urval av deras fina bilder, kolla in här så får ni se fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0