Trött

Just nu är jag så trött på allt, fick tillbaks min telefon eller kan man ens säga min telefon? Jag fick en ny, visst det är ju skönt med en ny telefon, snabb och fräsch, men det är inte så jag ser det. Min telefon var en del av mig, jag hade designat den själv, jag hade värdefulla bilder som jag kan gråta över att jag inte har kvar.. och alla minnen jag haft med den. Nu låter det som jag pratar om ett litet barn som har dött men jag vill ha min telefon tillbaka, iaf allt innehåll och min baksida (ni som känner mig vet vad jag menar). Ni som har mitt nummer kan väl bara skicka ett SMS med erat namn, jag skulle uppskatta det väldigt mycket. Sen idag när jag kom hem såg jag hur mycket jag har att göra och jag orkar inte tänka på det som händer och innan jag åker till Falsterbo och Gotland måste jag reda ut några grejer så jag kommer vara aningen frånvarande någon dag men kommer tillbaks med det dubbla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0