Tränings dag 2

Är på väg till träning nu :) Igår hade Bailey vitt, och jag hade svarta ridbyxor och en "blodröd" (som färgen tydligen heter) piké. Idag första passet har Bailey vitt igen och jag har mörkblå ridbyxor och en ny rosa piké. Tänkte ha orange andra passet men nej, för hur skulle orange se ut när jag har en rosa piké Haha!? Han får ha vitt nästa också bara att jag byter benlindor till ett par rena :) Deras utebana var så lerig efter allt regn så jag fick med mig ett par bruna istället för vita hem igår till tvätten ;) 
 
Det blir tyvärr inga bilder för min del idag.. Kommer inte in på appen så kan inte ens försöka, ibland går det ju? Är det någon som har samma problem dem vet vad felet är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0