Texas, min ena B-ponny

Okej, jag var liten och ful (säger inte att jag är snygg men påpekar de) på alla bilder så ingen mobbning här tack :)
Här får ni lite bilder från min tid med den bästa ponny jag någonsin haft! Nej, jag är inte värsta western ungen men Texas hade stegrat och jag hade ramlat av och han hade trampat på mig vilket ledde till att jag tycket det var otäckt och då åkte vi till en tjej som hjälpte mig med Texas.. Orkar inte berätta allt men hon har varit med alla mina ponnysar och hjälpt mig :) Typ som ett "lär känna din häst" läger!
 
Underbara ponny som bor nu hos världens sötaste och bästaste och snällaste Annie som tar hand om lille Texas på bästa sätt<3
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Världens bästa Texas! Och du har aldrig varit ful, mer eller mindre snygg bara:-)

Svar: Ha ha!
linnochlinda.blogg.se

2012-06-30 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0