Tänkte förklara mina problem så ni förstår att det inte är lätt att heta Linn..

Nu är jag faktiskt sur på riktigt.. Tänkte skriva allt i punkt form!
 
• Appen fungerar inte alls
• Tänker skriva ett inlägg från en datorn
• Försöker ladda upp bild till inlägget
• Nu fungerar inte datorn heller
• Skriver ett inlägg utan bild och förklarar läget, hur/varför osv
• Publicerar
 
• "Ett fel har uppstått" (som vanligt då) 
• Skit
• Inlägget hade inte sparats
• Tänkte skriva ett nytt (motvilligt)
• Internet slutar fungera, laddaren till datorn slutar också fungera så datorn stängs av
• Ta ett djupt andetag
• Tar min dator
• Startar
• Kommer ihåg "Juste min dator har fått virus så internet fungerar inte"
• Telefonen 
• Men den är helt sjuk så den ändrar ord som "har" till "fågelbo" osv
• Så pga T9 så har detta inlägg tagit 27 min
 
Den ändrar ord hela tiden.. Utan att ändra blir meningar såhär " jag tyckechatså det här är jättejobenigt " Liksom va? Även om jag har klickarötägg <-- se där, skrev klickar rätt ! Men tydligen inte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0