Sista lektionen

Väntar på att sista lektionen ska börja, har varit tvungen att lära mig lite grejor nu på morgonen för att bli godkänd(?) på ett prov. Förstod inte vår lärares beskrivning till mej, fick jag E men behövde komplettera, eller fick jag F men för att få godkänt behövde jag svara på 4 frågor som jag inte svarade på.. Hursomhelst har jag suttit och tryckt in info i mitt huvud om helt ointressanta saker som jag inte kommer ha någon som helst användning av i framtiden..

Ikväll ska jag, mamma, pappa och kanske min syster, stå ut med att le under en picknick med klassen. Ingen av oss tycker att de är speciellt roande.. Fast, nu är de bara en dag kvar i skolan så varför inte se skitglad ut? Tror nog att de är mamma som är minst road haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0