Samma gamla visa

Tänk att jag har gått upp samma tid, gått ner och ätit frukost, gått och klätt på mig kläderna till skolan, fixat hår och smink i hur länge som helst nu i samma ordning. Alltid samma! Därför ska de bli så himla skönt att avsluta den där hemska banan, för ingen är väl gjord för att gå upp 6? I alla fall inte i min familj... :) Förutom att sitta och klaga på att jag inte är gjord för att gå upp tidigt som de flesta barn inte är så är det ju fortfarande fredag, vilket innebär ingen skola imorgon! För några månader sen satt jag "Åh snart är de sommarlov!" Men nu då? Nu är det 3 skoldagar kvar, och vad gör vi på dom? Spelar spel... Kan bara säga, JIPPIE!!

Lite bilder från min och Baileys uteritt igår! Roliga bilder, en där man ser öronen som är så intressant.. Och en där han ser ut som en fet flodhäst pga vinkeln.. Varsågoda och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0