Ragnar och hans beteende

Ragnar är verkligen en bortskämd hund, på ett väldigt gulligt sätt. Han väntar mer en gärna på att den lilla köttbiten blir hans som ligger på min tallrik. Och oftast blir den hans...
Ragnar vill gärna gå och lägga sig i vettig tid, dvs när jag går och lägger mig. Då smyger han upp till mitt sovrum och kryper ner under täcket. Sen sover han där fram till morgonen. Går man upp tidigt så ligger han kvar i sängen och sover, sover man längre än han så väcker han mig. Han studsar runt i sängen och gör allt för att få mig att vakna. När han har fått mig på fötter vill han sitta i soffan och vila och titta på tv. Precis som mig. Där somnar han igen och har sen svårt för att gå ut på prommenad. Det är väldigt skönt att ha en hund som är som en själv.
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

åå så söt hund och vad gulligt namn. :)

2012-06-25 @ 11:28:58
Postat av: sarah

jättesöt hund, är det en jack russel?

2012-06-25 @ 11:41:11
Postat av: Jane

Världens bästa Ragnar. Lika trött som Linn = praktiskt.

2012-06-26 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0