På väg till...

Är snart på väg till stallet för att rida lektion, eller ska bara rida igenom La:P1 för tränare inför tävling. Efter de ska jag och mamma hem och sola och ha hela dagen framför oss.. Idag är det fredag och de är sommarlov! Jag kan verkligen inte känna att de är sommarlov. För mig känns de som lördag och att det är nära måndag och skola!

Har så roliga grejer att göra i sommar!

•Falsterbo med Linda, sälja mammas jackor och ha det underbart bland alla heztar!

•Falun med Vilma! Meeting med ponnisarna :) Bo i stuga vid sjön och jätte nära stallet där Wonder och Bailey ska stå. Samma som jag och Linda gjorde förra året.

•Vara med underbara vänner och ha världens bästa sommar!

Någon mer som ska till Falsterbo/Falun? :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Tack för att du frågar:-)

Jag ska också till Falsterbo och Falun.

2012-06-17 @ 08:48:07
Postat av: Din dåter

Haha åh vart ska du bo?

2012-06-17 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0