Om jag hade några miljonlappar i fickan?

Såklart, det skulle vara ballt att ha en ponny (häst) som Totilas. Fast jag tror att bara sitta på den skulle räcka. Skulle nog aldrig vilja ha en Totilas. Tänk vad mycket arbete det ligger bakom, vilken press det skulle vara.. Måste vinna alla tävlingar, måste göra si och så. Tycker att så många slösar bort de härliga ponny åren. Utvecklas tillsammans, göra galna saker, inte känna världens press, kunna rida ut och inte bry sej hur formen ser ut, galoppera på ängar och rida ut flera timmar. Såklart, finns det folk som inte vill göra sånt, och har bara en liten vinnarskalle och det är absolut okej, men jag menar, att hoppa upp på maskiner och inte göra nått, det är inte jag. Jag vill kämpa ett ridpass och känna skillnad, känna att jag har gjort nått för att få det att funka. Alla är olika, just my opinion ;)

Om några år, visst e lilla skogsmulle Bailey en Totilas? Lite mer träning bara Haha! Var och en får ha sina åsikter :)


Kommentarer
Postat av: Lina den fina ;)

Bailey är så fin :) snart så !

2012-06-19 @ 13:17:42
Postat av: Anonym

Lika färg, steg och träns:D typ en totilas haha<3 lycka till med hnom

2012-06-19 @ 13:22:10
Postat av: Anonym

*honom

2012-06-19 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0