Natti Natti

I början på varje sommarlov är jag alltid så trött på kvällarna. Van att gå och lägga mig i halv vettig tid för att inte somna i skolan.. Blir så trött av solen och att bada (även om jag bara gjort de 2 gånger än). Sen på mitten och slutet kan jag vara uppe i två dygn utan att blunda. Vet inte varför de är så bra men ganska kul, när man är trött skrattar man ju väldigt mycket.. I alla fall jag, för ingenting kan jag börja skratta så jag får ont i magen bara så där. Man har bara sommarlov i 10 veckor och de veckorna får man ta vara påoch ha kul, inte läsa böcker som alla rektorer avslutar med att säga på skolavslutningar.. Som om dom läser massor? Eller de gör dom säkert men vi andra har ett liv!
 
Nästa vecka ska min mor till Danmark så tänkte nog umgås lite med Linda om hon kan, hur kul är det att vara själv med en ikke pratande hund? Skulle nog svara, nja inte jätte! Är fruktansvärt mörkrädd så att vara själv är nog inget för mig :)
 
God natt
 
De där är jag fast i hundformat... Zzzz...

Kommentarer
Postat av: Linda

JAG FLYTTAR HEM TILL DIG DÅ!!!!

Svar: GÖÖR SÅÅÅ!!
linnochlinda.blogg.se

2012-06-24 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0