Midsommar

Jag har inte haft en så vild midsommar som alla andra verkade ha, men de blev ändå hyfsat roligt speciellt när de vuxna blev lite onycktra. Nu sitter jag och äter frukost framför So You Think You Can Dance och plågas med mina armar som blev brända igår ( de blev inte lite brända kan jag lova ) men ska egentligen inte klaga för det var nog första midsommar som jag kan minnas där solen är framme och värmer. 

 

Bjuder på en bild från igår när vi körde ''lekar'' och där är jag bara lite bränd mot vad jag är nu. hehe :)

återigen, vuxna blir roligare när de är onycktra! 


Kommentarer
Postat av: Indra

haha dumstruten på?

Svar: haha precis :)
linnochlinda.blogg.se

2012-06-23 @ 19:45:40
Postat av: Jane

Stackars dina armar!

2012-06-23 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0