Michiolac

Idag den 22 Juni är det ett år sedan Michi somnade in. 
 
 
Saknar dig <3
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3 vila i frid <3

2012-06-22 @ 23:00:24
Postat av: Julia Andreasson

Hej! Jag hamnade på din blogg när jag googlade på Michiolac. Han var min första ponny och det var av mig Felicia Wall köpte honom. Köpte du honom av Felicia eller var det fler ägare på honom?
Vad tråkigt att läsa att han inte finns mer men det verkar ändå som han haft ett underbart ponnyliv❤️ Vad var det som gjorde att du var tvungen att ta bort honom? Vill du får du gärna berätta hur han hade det och om du har några bilder på honom du vill skicka så skulle jag bli superglad 🙂 Om du söker på Julia Larsdotter Andréasson på FB så finns det ett album som är märkt <3 med bilder på hon fr han var typ 6 tror jag 🙂

2017-07-18 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0