Kravlöst!

Idag är det tävling för mig och Bailey! Vår första P1:a och har endast tränat den i en vecka. Så idag är det inga krav, vi vet att vi inte är färdiga så blir nog ganska nöjd ifall jag får över 50%, om inte, så spelar inte det någon roll. Dessutom är jag sjuk, min näsa går det inte att andas genom för båda näsorna är täppta (jag vet att man har en näsa men ni fattar)! och kan knappt svälja, plus att det ska spöregna när jag startar, så nu har jag ännu mindre krav! :) Känner några som ska tävla på samma tävling som oss idag så säger Lycka till, till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart' man ska inte ha nåra krav när de är debut ;) Kramar

2012-06-16 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0