Jag tror Linda har glömt att hon är delaktig i den här bloggen haha!

Har inte hört något från Linda idag och inte heller har hon uppdaterat? Har hon gått och dött? Förstår att man inte alltid har lust/ork eller viljan..

Idag red igenom Lagtävlans programmet och P1:an, de gick riktigt bra! Han kändes bättre i P1:an än i lagtävlans programmet, kanske något nytt för oss?

Nu sitter jag i alla fall hemma och har precis gjort världens godaste drink till mig och mamma. De har alltid varit våran sommar drink som vi alltid har druckit! Man mortlar limeklyftor, basilika, rörsocker och hallon och sen sprite/sprit i! Fast jag håller mig till sprite än så länge i alla fall :) Nu ska jag och mamma äta och se på film, en hederlig lördagkväll så att säga!

Ni får en helt fantastisk bild på Bailey mule? Vet inte varför men älskar att ta bilder på hans mule..


"Ta inte min matsäck!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0