Jag som alltid säger att Linda har glömt bloggen...

...ska nog sluta säga så.. för jag har ju inte bloggat något förutom i natt :) Fast jag har inte glömt bloggen, men kan inte blogga från mobilen.
 
Idag så har jag ridit Bailey vilket gick jättebra, red verkligen och fick till allt.. Även fast Bailey var trött, han har ingen energi i ridhuset och uteridbanan var tung efter allt regn som detta vackra sommarland har skapat. Red igenom LA:1 och LA:P1, kändes super även om samlingen innan enkla bytet inte är det bästa då Bailey tycker att vi ska öka som in i tusan :) Efter Bailey borstade jag Wonder och och tränsade henne och skrittade ut i ca 45 min. Hon är så otroligt snäll den ponny. Härlig tjej! Smorde hennes träns och borstade av henne igen.
 
Nu är jag hemma och ska bara ta de lugnt, de är ju SOMMARLOV!
 
Sen kom en liten pyttehäst förbi vårt stall som vi bara var tvungna att klappa på! Såklart...
 
Och en hederlig öron bild som alla tar, uteritten med Wonder :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0