Inte långt kvar..

Nej, nu är de inte långt kvar till sommarlovet! Nästan så man får ta och nypa sig själv lite i armen för att förstå att de är sant.. De va inte längesen man satt första dagen i skolbänken efter sommarlovet och fick nya scheman och grejor! Oj va pirrigt de va :) Den här gången efter sommarlovet kommer jag åka till Thailand med mor min och bo där i 10 veckor och gå i en svensk skola på Koh Lanta! Så underbart! Tänk att sitta på stranden och njuta av att alla i Sverige skottar snö medans jag får borsta bort sanden mellan tårna.. Haha underbart!

Men nu kära folk tänkte jag gå och sova! Lång dag i skolan imorgon och jag har en häst att ta hand om på kvällen! Se där se där, han behöver också tas hand om :)

Jag och min helt underbara ponny på bilden!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh va söt!!!!! Skit söt bild på er:)!

2012-06-06 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0