Införskaffat lunchlådor från ICA

Japp, så är det. Jag och Linda kommer antagligen inte leka hemmafruar och laga lunch varje dag, Linda kan få ta den biten om hon vill men annars så har mamma och jag köpt massor med lunchlådor. Meeeeeennnn.... LINDA ÄTER INGA SÅSER. I alla mater finns såser, liksom smör tillhör sås enligt henne. På mackan äter hon liksom ost och skinka och hur torrt blir det inte med pasta och köttfärssås utan köttfärssåsen liksom? Helt galet. Försökte ta så många utan såser men de fanns en sort. Så antar att Linda får torka bort såsen då.. Petnissa!
Och nej, de var verkligen inte den ärtpannbiffen vi köpte.. Men jag orkade inte fixa någon bild på något annat, mer underhållande, så här får ni nått att se på! 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA, Jo jag äter köttfärsSÅS och SMÖR ibland men inga gräddguckor med bajs *uäck* haha

2012-06-25 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0