Har alla bloggar "bloggtorka?"

Har varit inne på många bloggar idag och knappt nån har bloggat. Knappt vi heller men kan tyvärr inte blogga när jag är social och rider lektion. Lektionen idag gick bra tills Bailey helt plötsligt inte ville och låtsades vara rädd för en buske som han gått förbi minst 500 gånger, har ändå ridit på den banan tre gånger. Han kastade sig och stack iväg ett antal hundra gånger, försökte hålla mig kvar då han tvärnita och stack. Några hästar i hagen bredvid började skena och Bailey stack igen i full galopp tills jag fick tag i tygeln och snurrade runt honom. Visst fick han jättefin trav när han drog iväg. Efter ett tag släppte jag stigbyglarna och tyglarna och satt bara. Höll i mej i sadeln och hängde med i svängarna när han drog. Han var inte rädd, han dumade sig bara.. Jobbigt! Han är så fruktansvärt stark.. Han bara drar iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0