Fick rida storhäst!

Sista ritten idag på lägret så fick jag rida min tränares fina stora storhäst, på kandar som jag aldrig gjort förr :) Passage, galopp ombyten och så vidare. Riktigt roligt! Oj vad mycket häst det var att rida.. :) Skump skump! Mexico drog en ur sadeln i början när jag inte riktigt hade kommit på hur jag skulle göra. Efter lite knep och knåp med massor av Gunillas hjälp så fick jag till det, lite i alla fall haha! Han blev lätt i handen och det var riktigt roligt. Nu ska jag ha kvar samma känsla när jag rider Bailey, jag ska i alla fall försöka. Lite lättare på en storhäst som har de där gunget i steget. Nu får ni en bild, och jag vet att jag är i bakvikt men det är inte så lätt när man måste sitta emot den där storisen ;) Haha!
Ska försöka knåpa ihop lite fler bilder, de här var ju inte den bästa...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0