Ett års jubileum!

Idag har jag haft min lilla Bailey i ett år på pricken, eller iaf om några timmar.. Kommer ihåg kvällen när jag satt i stallet och hörde En lastbil komma vid 23... De var hästbussen där Bailey stod! Han hade rest från Skåne och resan hade tagit 9 timmar, så han var ju ganska svettig.. Ni får fler bilder ikväll för appen är inte på humör..Jag får panik när jag inte kan ladda upp bilder, fast å andra sidan sitter jag i skolan och där finns de ingen mottagning till yttre världen..

Tjohoo!! De gick att ladda upp bilder helt plötsligt!!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


Kommentarer
Postat av: Tindra

Åh va fin häst!!<3

2012-06-08 @ 12:27:23
Postat av: Vilma

Ni är så otroligt fina! Kommer inte dröja länge innan man d

Ser er på dom största tävlingarna! Och älskar er blogg! Kärlek till den! Juste Har ni lust att göra ett länkbyte med oss? :) <3

2012-06-10 @ 08:31:21
URL: http://paulineovilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0