De blev över 50%

Debut i LA:P1:

Framridningen:
Gick riktigt bra! Han kändes mjuk och fin och trampade på ordentligt och kändes allmänt trevlig :)

Banan:
Bailey var jättefin, lite tittig vid bilen där domaren satt i men de släppte. Själv var jag jättenervös, mestadels för att jag inte ville glömma bort banan. Nya moment som vi inte blivit bedömda i men som vi fick bra i. 7:or på enkla byten samt serpentin vilket jag är glad över. Däremot fick jag inte något riktigt swung i mellan trav samt mellan galoppen vilket jag kanske är lite missnöjd med men de var mitt "fel", var alldeles för spänd. Protokollet innehöll, en 4:a, 5:or, 6:or, 7:or och en 8:a.
Fick inte ha så höga krav vilket jag inte hade. Jättenöjd! 58%,
Procenten räckte till en fantastisk sistaplacering men är jättenöjd. Inte placeringen som räknas enligt mej :)

 

Fina Bailey!


Kommentarer
Postat av: Jane

Bra ridet! Och va bra att du kunde programmet:-)

2012-06-17 @ 08:39:53
Postat av: Anonym

Absolut, minne som en ?..

2012-06-17 @ 14:45:49
Postat av: Anonym

så otroligt fina är ni !

2012-07-02 @ 22:10:35
Postat av: Linn

Tack!

2012-07-03 @ 10:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0