besviken och arg

Som jag skrev förut så var vi i Täby och då kom jag på att pappa och jag skulle kolla med Tele2 om försäkringen täckte sprickan i mitt glas i min telefon (hade en lika stor spricka i min telefon som Linn har i sin fast på framsidan) och det gjorde den, men först sa gubben i butiken att han inte skulle göra någonting, sen tog han min telefon och gick iväg och sa att han kommer skicka den på lagning, bra tänker jag då kommer den vara klar till på måndag, men nej nej, det kommer ta fucking jävla 10 dagar ! åhh är mobillös i 10 dagar, jag vet inte hur jag ska klara mig!? Och det är på måndag, tisdag och fredag som jag verkligen måste ha den för jag ska träffa massa människor och vi ska planera massa grejer och så ! Nu tror säker de flesta att jag är en barnunge som whinear över en telefon men riktigt så är det inte.
image description
Lånar Linns bild då jag inte har någon på min eller någon passande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0