27/6 Onsdag

Imorse när jag och Linda vaknade gick vi upp och såg på film. Åt frukost och allt som man nu hittar på när man precis gått upp. Vid 12 tiden gick vi ner till Ica och lämnade filmerna vi hyrde igår. En bra promenad för Ragnar. När vi kom hem så åt vi lunch :) På eftermiddagen så gick vi till stallet, Ragnar fick ännu en bra promenix så idag ska han inte klaga. Tog in Bailey, gav honom mat och fixade iordning honom. Gick ut och red i spöregnet, de här regnet spolade bokstavligen bort mig och Bailey. Men... de finns inga dåliga väder bara dåliga kläder, har man djur så har man. De är bara att lida, men efter ett tag gick jag in i ridhuset. Verkade som att Bailey tyckte att de var jobbigt när regndropparna blev som hagel. De som var i ridhuset hoppade så passade på när hindrena ändå var uppställd. Sen om man kan kalla höjden jag hoppade på för att "hoppa", de vet jag inte.. men höjden spelar ingen roll, i alla fall inte för en dressyrmupp som mig! Stackars Linda fick mocka, göra hö påsarna och ta hand om jobbiga Ragnar. Men som mamma säger, han är min lilla jobbiga lillebror men jag älskar honom. Linda verkade inte dö av tiden i stallet då hon innerst inne faktiskt är en stalltant ;)
Nu har vi tryckt i oss en varsinn halva av en kladdkaka och massor av jordgubbar, skulle någon se min mage skulle de kunna tro att jag e 14 änd prägnänt!
 
Tro det eller ej, men nu ska jag och Linda ut och bada i poolen!!
 
Haha, har ni sett något värre? Axlarna krit vita, har ridit i t-shirt, aldrig mer nu på sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0