Weird?!

Det mest konstiga eller ja jag vet inte vad man ska kalla det kanske hemskaste som hänt mig inom ridningen är när vi var på Ultuna och skulle hämta hem Michi från ett nattbesök och vi kom dit och personalen hade tappat bort honom, yep dem hade tappat bort min ponny.. haha. 
Vi kom dit och vanligtvis så brukar det ju vara massor med folk, veterinärer och skötare där men denhär gången var det helt tomt inte en enda människa men det tänkte inte vi på så vi gick in i receptionen och ''prickade av honom'' (eller vad man säger) och sen var ju bara frågan, Vart står han? Så vi traskade runt där in och ut i varje stall ett par gånger och letade men utan resultat, tillslut kom det en människa som jobbade där så vi frågade men inte ens han visste och så var det med kanske 3 stycken till sen kom veterinären som toghand om Michi och visade oss, hehe galet. 
 
 
Ni som är känsliga bör nog inte läsa detta!!
 
Samma dag som vi var där och det hände så var mamma inne i ett sterilt stallt och bad mig och pappa vänta utanför och det här var nog det värsta jag sett, när vi stod och väntade kom hovslagarna som jobbar där och den ena drog en pirra med en häst i två blåa sopsäckar, den va kluven på mitten och hovarna stack ut i öppningarna. Den synen sitter fortfarande kvar och helst vill jag inte veta vad dem gjorde med Michi och Bandito efter dem avlivades, det tror jag ingen vill veta.. 
 

Kommentarer
Postat av: Maddde

Urrrg.. Va äkligt!!!

2012-07-22 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0