Utomlands

Åh vad jag vill åka utomlads, är så avundsjuk på Linn som ska åka till Thailand i 10 veckor under de värsta månaderna här i Sverige, jag var nära på att åka med men hade behövt betala resan själv och hade ingen lust att lägga ut mina pengar på de. Mamma och jag har varit påväg att åka till Köpenhamn ett par gånger även fast det inte är så långt borta så duger det gott å väl. Senast jag var utomlands var två år sedan i Italien och jag kan inte påstå att det var en så lyckad resa... hehe. Vi åker inte så ofta utomland i vår familj då vi haft hästarna att prioritera i förstahand men nu när vi inte har några så kanske vi kan åka, skulle verkligen vilja göra det. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jane

Kom och hälsa på i "Thailandet" Det skulle vi gilla, jättemycket!

2012-07-20 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0