Städ dag

Idag är de städ dag för min del, vädret tillåter ingen solning och som den badkruka jag börjar bli (konstigt nog är jag bara badkruka när de gäller att bada i pool) så vill jag inte bada heller. Så idag får de bli den efterlängtade städ dagen. Jag har också själ att städa och de är för att jag är allergisk mot hund, och Ragnar sover i min säng på nätterna och gärna på kudden, och dammallergiker vilket vi har gott om i vårt hus. Då brukar jag öppna fönstrens vilket hjälper ett tag, men eftersom jag är allergisk mot gråbo, Björk och timotej så blir de ju inte bättre för de flyger in i mitt rum. Jobbigt läge... Nu fick ni en liten saga om något fruktansvärt ointressant ;) Nu ska jag städa! Allt jag är allergisk mot i bild, så ni har någon aning om vad allt är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0