Sommaren börjar närma sig ju

Sommaren 2010 har alltid varit den bästa. Sol och typ 30 grader varje dag, man var ingen badkruka så poolen var ens bästa vän. Solstolen var till för gamlingar (tack Linn, för enligt mig är Solstolen de bästa som finns idag) som var så måna om att bli pepparkakor så där låg de i flera timmar, när jag i poolen blev mer brun än dem. Och solskyddsfaktorn, själv låg man guppandes i poolen som en kritvit hal tvål när alla andra i solstolarna inte hade en droppe på sig och de såg ut som brända tomater. De va ju så viktigt att ta hand om skinnet i stark sol? Eller? I alla fall så var den sommaren bäst av av alla, sen vet jag ju inte om sommaren innan den va bättre för så "långt bak minne" har inte jag,..

Är de någon mer som tycker att 2010 var en bra sommar? Och varför?

De är såhär vi barn måste se ut (såklart va de jag som själv klädde ut mig)

 

Men.. jag blev ju brun :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Indra

Eller hur! 2010 va helt klart bäst <3 love 2010 <3

2012-07-20 @ 12:14:42
Postat av: saandra!<3

haha håller också med :D oj vad brun du blev. vart var du och hur länge?

2012-07-20 @ 12:39:22
Postat av: Anonym

Tycker 2009 eller 11 va bäst ;-)

2012-07-21 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0