Säng ljuva säng

Igår när vi kom hem gick jag raka vägen till min säng Ich somnade. Har inget minne av att ens gick till sängen, gick säkert och sov... De hemska var att jag var tvungen att ställa klockan på 7 så här ligger jag nu halvsovandes och hela min kropp är död. Ska, eller måste verkligen upp nu för jag ska hämta Ragnar! Har inte sett honom på en vecka, Lycka! Ragnar visar väldigt väl när han är jätteglad, typ överglad! Han springer fort fram till en så han nästan ramlar omkull. Han ler, och de har nog inte med att han är glad men alla hans tänder syns så han ser överlycklig ut. Sen tar de ett tag innan han lugnar ner sig.. Så gulligt! Ett exempel på en hund som "ler" fast Ragnars smile ser inte ut som "Hej, jag tänkte äta upp dig :)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0