Om jag fick byta liv med en person

Om jag fick byta liv med en person skulle det vara supermodellen Miranda Kerr. 
Hon har den perfekta kroppen, så sjukt snyggt hår, hon är söt, gift med den snyggaste mannen och hon har det roligaste jobbet. Hon är perfektion. Hon är även en utav de få modeller jag vet som inte svälter sig själv utan äter mer hälsosamt och fortfarande har den perfekta kroppen. Och det jag tycker är roligt är att jag har fått höra av ett par stycken att jag är lik henne, det tycker jag är kul ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: saandra<33

jättebra blogg :) åh vad söt tjej, är hon victora secret model? har sätt henne tror jag!

2012-07-20 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0