Himmelriket snart… när man får gå upp när man vill...

Igår åkte jag till min pappa för att bo oss honom ett tag nu. Men jag är fortfarande barnvakt åt lilla Mathilda, vilket är riktigt roligt men eftersom jag bodde hos pappa var jag tvungen att gå upp 6 för att kunna få skjuts till mamma, om jag inte ville ta bussen dvs, och de ville jag inte. Kom hem till mamma, la mig i sängen här och somnade. Vaknade sen av alla sms som Mathilda bombade mig med, "Vart är duuuu?" "När kommmer duu??" Trodde att jag försovit mig vilket skulle vara ganska pinsamt när man passar någon annans barn. Frågar henne "Men klockan är ju bara 9?, kommer om några minuter" (ska vara hos henne klockan 10 igentligen) "de är lugnt för jag har kompis här" Då tänker jag att jag kunde fått sova liiiiiite längre tyckte jag men inte hon tydligen, liksom varför fråga när man har roligt, så nu när hon tydligen har kompis där ska jag gå dit och hämta henne, slut på de roliga när man väcker Linn ;)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lottar ut ett egetdesignat IPhone skal på min blogg. Det enda du behöver göra är att kommentera att du är med och tävlar! :) Kram

2012-07-04 @ 10:29:33
URL: http://mestamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0