Hej alla våra underbara läsare!

Lite kort om kvällen igår.. Kom hem från stallet där vi hade lastat ut allt och fixat Bailey. Hej packning! De var bara att samla krafter till att packa upp (även om mamma gjorde mest så de behövdes inga mega krafter) allt och sätta på tvätt maskiner. När allt var klart satte sig jag och mamma och kollade på tv och åt B&J sen så gick jag ut med Ragnar vid 21 tiden och träffade en liten kompis så jag lämnade Ragnar, hämtade kudde och tandborste och gick hem till henne. Jag och Alexandra gick ut och besökte naturen och sen gick vi till statiol och köpte goodis! (tror att de här är de tråkigaste inlägg jag någonsin publicerats) Men men, nu ska jag försöka somna om, de e ju så ljust ute! Ragnar var trött på hemresan (se bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0