heeej

hejsan alla ute i världen. jag är just nu hemma oss min nya barnvakt linn och vi har badat i hennes pool och sen har vi titta på gammla skolfoton av henne och mig och käkat godis!!!!!!!! Nu så håller linn på att göra matt till oss och det blir köttfärsås och makaroner, min mamma har gort köttfärsen men hon gör makaronerna gust nu!!!!
När makorenra stog och kokade så tog vi roliga biler på mig och linn på Photo Booth!!!!!!!!!!!!!
 
Jag hetter Mathilda och har nu skrivit i dena bloggen!!!!!!
 
P.S Jag har en egen blogg!!!!!, skriv på google boktjejen och sen står det boktjejen recenerar böker för barn och unga.
 
D.S Linn är den bästa barnvakten man kan få!!!!!!!!!!!!
 
Hej vi är galna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0