Falsterbo, here we come!

Är så sjukt laddad inför Falsterbo. Mammas jackor kommer i tid, som vi fruktat och allt verkar gå i sin ordning. Jag och Linda kommer sälja jackor, och dels helst knasiga solglasögon från något märke. Vi kommer få ett eget bord i ett bås och sälja de. Men jag undrar om svenskar vågar sticka ut, både jag och mamma kommer gå i sånna och får se om Linda kanske är för cool för att sticka ut och vara lite galen. Tror att de flesta är för rädda för att inte se ut som alla andra. Tråkigt...
 
Idag red jag Bailey i ganska avslappnad form och red igenom LA:1 & P1, kändes bra. När man väl får till hans ökade trav är de så stor skillnad från när vi köpte honom. Han har blivit stark och orkar nu och han håller ökningen jämt :) Har också lagt en padd under sadeln, tillfälligt. Känns som han trivs så mycket bättre nu.. Har bytt sadel ett antal gånger nu pga nya muskler.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet att jag är sjuk i huvet så varför ska folk inte få se det på utsidan av mig? klart jag har på mig dom tuffing..

2012-07-03 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0