Drömmar

Skulle vara så underbart i fall man kunde spara drömma, så man kommer ihåg dem och kan berätta för andra. Oftast så när jag vaknat kommer jag ihåg något ur drömmen och inte hela. Eller så att man kan göra så att någon kan uppleva samma dröm, för alla har säkert upplevt att man försöker berätta något "otroligt" ur en dröm för någon men dom sitter där som frågetecken och tänker "jag bryr mig inte", fast å andra sidan gör jag de me. Orkar aldrig höra på någons dröm men vill gärna berätta...
 
Ett väldigt tragiskt och tråkigt inlägg som inte hade någon betydelse i världen men drömde massor inatt och kommer inte ihåg ett skit så var tvungen..:S?
 
Okej, är fullt medveten om att de e en litet barn som sover i en hand(?) och jag vet inte varför jag tog den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0