Den lediga dagen höll inte hela dagen

Idag är jag tvungen, att åka till hollister och köpa ett par shorts för jag måste ha dom imorgon. Så de lediga höll inte länge men de är ett måste att införskaffa till imorgon :) Ska äta lunch sen tror jag att mamma och jag åker. Har inte packat upp än från Falsterbo och de är något jag måste göra.. typ nu.. Någon som hört om Haga Hill som byggs i Skåne nu? Mega anläggning med 2 ridhus, 5 utebanor, stallar, 80 hus ska byggas och man får välja vilken tomt och vilken modell på hus. Belysta bilfria uterittsvägar runt anläggningen. De är Jan och Minna Telde som har de.. Läs om de om ni är hästmänniskor! Jag och Linda var där och kollade i ridhuset, i ett hus som har byggts och vi fick en rundvisning av Minnas syster! :) www.hagahill.se Ridhuset:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0