De här med packning går ju sådär..

Vi åker imorgon runt 9, och jag har inte börjat packa än... Kul om man skulle behöva gå runt på Falsterbo i samma "outfit" hela veckan för lilla Linn var lite för lat för att packa. Nej, men skulle gärna anlita någon som packade åt mig. Ska ha med mig tröjor, byxor, shorts, mjukiströja+byxor, plattång, hårgrejor, smink, laddare till alla elektronik delar (usch va de lät konstigt), mobilen och datorn. Nu har jag missat att nämna saker men tror inte att ni är så fruktansvärt intresserade av vad jag ska ha med mig. De viktigaste är iaf mobilen, laddare, datorn, smink, plattång, hårborste, sminkborttagning, och kläder. Resten skiter jag i om jag glömmer...
 
Får se om jag skriver något innan jag somnar men schemat fram till läggdags är fullspäckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0