Cykeln tog en egen sväng

Skulle ta ner min efterlängtade cykel ner från loftet i stallet idag. Trappan jag skulle nerför är ganska brant så cykeln tog tag i mej istället och flög ner för trappan, öppnade själv dörren, cyklade ut i stallgången tills den ramlade. Antagligen var den sur på mig för jag hade glömt den där uppe i mörkret. På vägen hem sen fortsatte den att åka åt sitt håll så jag ramlade x antal gånger vilket jag aldrig gör. Jaja, hursomhelst så fick jag en ny sadel idag, de kom med den så provred jag i den och den kändes bra. Bailey förändras så mycket så de börjar bli för många sadelbyten nu.. När jag skulle hämta Bailey kände han nog igen mig för han sprang allt va han hade och gnäggade och studsade... De va faktiskt väldigt gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0