Blir ingen konsert

För min del kommer det nog inte bli någon konsert. Inlägget jag skrev om Justin Bieber konserten var tidsinställt och därför har saker och ting ändrats sen jag skrev det. Om jag skulle gå så skulle jag få biljetterna i födelsedagspresent eftersom jag fyller år om några dagar och hon jag skulle gå med hade redan planerat med en annan tjej och dom skulle sitta och det var ganska komplicerat, så dels har jag ingen att gå med längre och sen är det en annan grej (om man kan kalla det så) som jag vill ha/ska få som jag kommer ha mer nytta av och som jag nästan vill ha mer. Så det blev varken Ris eller Ros. 
 
 
 
 
Du är ju bara för snygg

Kommentarer
Postat av: Fanny & Tilde

Hej! Vi har frågestund och skulle bli jätteglada om du ställde en fråga till oss -> http://tildeofanny.devote.se/blogs/20677229/fraagestund.htm :)

2012-07-05 @ 13:09:26
URL: http://tildeofanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0