Barnvaktardagen nummer 2

Sitter här med Mathilda och tänkte skriva något för att roa våra läsare, även om de vi skriver inte är så roande haha! Nu har vi precis badat och som den badkrukan jag är klev jag först upp utav oss. Mathilda låg kvar och sprattlade i poolen med ett väldigt stort cyklop. Om någon timme sådär tänkte vi äta som kommer nästa race med barn som jag ska passa. Två urgulliga små barn, som jag har passat en hel del..både på övernattning hos mig och på dagen. Ska också jag ta hand om de små sötnosarna när deras föräldrar gifter sig. Hur kul som helst! Fullt upp liksom :) Efter barnpassar stugan som vårt hem har blivit åker jag till stallet och för hoppningsvis rider ut med Pauline.
 
Romme med bästa Patricia..
Nån random "modell bild" :)
Inte bara jag som är ben&jerry freak..
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Saknar dig så otroligt mycket Linn. Har massor att berätta för dig! Såklart massa hästsnack ;) Puss & Kram ♥

2012-07-03 @ 19:19:38
Postat av: Linn

Saknar dig med, vi får hitta på något! <3

2012-07-03 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0