2 Juli 2012

Eftersom blogg.se appen inte fungerar så blir det svårare att hinna blogga och tappar därför orken och lusten.
Linn och jag åker till Falsterbo om en vecka och direkt efter det åker jag till Gotland i två veckor och sen är det en vecka jag kanske ska åka iväg med några av mina kompisar igen, så det är nästan en månad jag inte kommer blogga så mycket. Men kan göra ett par tidsinställda så inte Linn behöver stå för allt själv och sen kan jag ta med datorn till Falsterbo och se om det finns internet där så kan vi uppdatera Live.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNIBROW

2012-07-02 @ 20:52:02
Postat av: Ella - Ellasplace

Hejsan! Älskar din blogg! <3 :D

Svar: Tack :)
linnochlinda.blogg.se

2012-07-02 @ 21:58:33
URL: http://ellasplace.devote.se
Postat av: Anonym

grymt söt !

2012-07-02 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0