Shit pomfritt ska tävla idag

Idag ska jag åka och tävla, själv med pappa. Oftast så brukar jag vilja att mamma åker med, som har koll på allt men måste börja ta ansvar över allt själv. Självklart har jag lite krav på mig idag, har ju ändå ridit LA:P1 på 62,10% och 61,57% om jag inte minns helt fel. Har då alltså 1 kval till nationellt, ganska kul att få de andra gången man startar programmet. Sen var de ytte pytte lite kvar till ett till kval andra klassen men kan inte räkna med 2 kval, men de skulle varit roligt! Hoppas inte på att gå i back i procent haha, men de har ju helt klart med att göra vad Bailey är i för form och hur domaren drömmer :) Hoppas att de är en snäll haha! Jag är i alla fall ganska taggad :)


Kommentarer
Postat av: Felicia Enderborg-Hästblogg

tack :)

2012-08-11 @ 15:47:40
URL: http://feliciaenderobrg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0