Pikeur lover

Jag lever i pikeur och de får låta hur snobbigt som helst, MEN, jag har väldigt- enligt mig, ganska konstig "underkropp". Långa smala ben men ganska bred över höfterna, så antingen sitter byxorna som en smäck men de är en decimeter kvar till att kunna knäppa, eller så är byxbenen helt åt skogen men jag kan knäppa. Pikeur sitter som en smäck och då får de väl kosta! Har pikéer, tjockiströja, fleece, kavaj, ridbyxor och tävlingsridbyxor. Och på tal om mina vita, som jag berättade igår, blev röda av husväggen så känner inte jag för ett par till pikeur. Ett par ridbyxor kostar 2000 och om Bailey tänkte få mina byxor i en annan färg än vit igen så behöver jag inte dö och känna att "åh va onödigt att jag köpte dyra" så de får bli ett par likadana som mina andra vit. Back2back, ganska bra faktiskt! (De vart inget köp igår eftersom myone bara hade pikeur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0