Mot cosmonova

Haha och nej inga konstiga utställningar eller sånt tragiskt ska jag inte se på ;) Jag har inte bott hos min pappa på jättelänge så den här veckan ska jag spendera tid med honom och hitta på massa roliga saker :D Fast, vi tar hand om Ragnar för mamma har åkt till Danmark. Han bor annars där för så lite flytt som möjligt, jobbigt i fall han skulle flytta med mig hela tiden, mamma pappa mamma pappa, aa ni fattar :) Med andra ord blir man lite begränsad men de ska vi nog klara. I alla fall, Cosmonova, ni vet nät man ser 3D i den där stora kupolen, och man flyter ner bland hajar och de äter upp en typ, förra gången satt jag och sprattlade och vifftade händerna framför mej eftersom de känns som allt åker på en. Folket bredvid får tycka vad dom vill, de är i alla fall väldigt roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0