Joggning

Haha nu trodde ni att de är jag som hade joggat, men kan bara upplysa om att de inte är så utan hezten fick jogga idag! Tänkte jogga ute men vädret tillåtade inte de ;) Eller de var väl jag som inte tillät de, kände mej inte regnklädd. När jag kom in i ridhuset så åskade de, och väldigt länge.. Men som tur är har ju Bailey blivit en nalle som lunkar på så han rörde inte en fena (ett öra?) :) Joggade runt och galopperade i låg form så han inte får träningsvärk från gårdagens hårda pass.
Nu blir de duschen :) Duschade igår kväll, imorse och nu! Har jag blivit en dusch typ? Kanske bättre än en ikke dusch typ i alla fall! Och så blev mina jacka duschad, av regnet, så den förvandlades till e blötdjur, höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0