Jag ska vara ärlig

Just nu tänker jag vara helt ärlig och den som känner sig träffad får ta smällen, förlåt! Jag är så Sjukt irriterad på en person (nämner inte vem och varför) så jag håller på å spy, sitter och gråter för är så arg! Sen SMSde Linn mig och sa att hon har skaffat en ny blogg med en kompis och även om hon lovade att blogga lika bra på båda vet jag att det inte kommer hålla, kanske - kanske inte - vem vet? Jag själv tänker inte dra på mig den här bloggen själv, statestiken är skit kass och min egna åsikt är att bloggen suger! Skolan börjar på måndag och jag börjar i 8:an vilket betyder mer press, vi kommer gå låånga dagar i skolan och jag känner att jag behöver tänka mer på skolan än någonting annat (med vissa undantag), förra året och året innan gjorde jag inget större intryck på lärarna vilket resulterade i terminsbetygen då jag hade i genomsnitt 'C', jag kunde liksom sitta klockan 12 på natten och skriva en uppsatts som var dead line dagen efter, sånna saker vill jag ändra på. Under veckan har jag skrivit kanske 4 inlägg, varför? Jo jag har ett liv här utanför. Just nu händer det inte så mycket, jag sover till 11 på dagarna, träffar kompisar, är i stan och tar vara på sommaren som är, men när jag väl skriver någonting så är det inte "jag", jag ser inte mig själv i texten.. Det ser ut som om jag är ett deprimerat emo som gnäller och grinar men det kan jag lova er att jag inte är, inte ens i närheten! Jag är glad, generös, snäll och omtänksam och bjuder på mig själv. Det jag vill komma med i den här texten är att bloggen är ingenting för mig, så jag slutar blogga här från och med nu. Jag tackar och hejjar för denna tid så får ni ta hand om er. Vill ni fortsätta följa den rätta jag så kan ni följa mig på instagram -> Lindasigrid. // Eran Glada Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0