Jag ska också vara ärlig

Trodilooo!! Jag bytte inte blogg, utan startade en med min kompis Patricia för att vi ska kunna hålla kontakten då hon byter skola, och så vidare. Eftersom Linda tydligen bestämde sig för att sluta så säger jag väl de samma så kan ni fortsätta läsa mina riktigt ointressanta inlägg på www.linnochpatricia.blogg.se! Man märker att vi alla har egna liv, vissa mer eller mindre, och jag, med tydligen ett lite mindre liv tycker de är ganska roligt att blogga, så tyckte att de skulle vara roligt att ha en blogg med Patricia som också gillar att blogga ;) Om båda som har bloggen är lika delaktiga i uppdateringen blir de roligare! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0