Castings

Idag har jag och två till tjejer från Mikas irrat omkring i hela stan och letat efter ställen. Vi fick en karta och en lapp på vem vi skulle träffa, gatunamn och sånt. Sen var de bara att leta, åkte tunnelbana minst 5 gånger, buss några gånger och gick säkert några mil. När man hittade så fick vi kläder att hoppa i, ganska underliga men jaja, och så hade vi våra höga klackar vi gick i för dom. De var lite nervöst första gången när alla tittade på en men sen släppte de. De var hur roligt som helst! Hann med 10 olika ställen :) Och, fick kommentarer av alla att jag gick riktigt bra i klackarna och också "är hon verkligen 14?" Ganska roligt! Imorgon är de likadant, fast jag tänkte gå med pappa för jag ska bara gå till 3, hinner inte fler för vill träffa min poni ju! Gick från 10.30 till 19.00 och stannade inte en enda gång och vilade! Bra gjort tycker jag själv!


Kommentarer
Postat av: Jane

Fantastiskt tycker jag! I morgon måste du äta!!! Annas svimmar du:-) Glad att det var skoj, vet att tjejerna på tv hinner 2-4 möten, cool att hinna 10!!! Bra gjort!

2012-08-16 @ 22:29:03
Postat av: Anonym

Od shit! Missade ni Cheap Monday, min favvo

2012-08-16 @ 23:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0