Info om Linda

Jag är en glad tjej född 98 och bor i vaxholm men jag går i skola i Täby. Jag lever livet med hästar, kompisar och med min goa familj! Jag har ridit större delen av mitt liv och har haft 5 ponnysar som jag tävlat och tränat med bra resultat, dock har jag ingen av dom kvar och är på väg att sluta med ridningen.
Eftersom jag är helt värdelös på att prata om mig själv kan jag köra fem snabba istället!

- Jag har ridit och utbildat/tävlat ungefär 32 hästar och ponnyer.

- Jag hatar skolan (men det gör ju alla så de är ju en självklarhet!)

- Jag hatar småkryp och börjar gråta om det är en spindel i min närhet.

-  Jag har en humor utöver den vanliga, det är dock bara Linn som förstår den!

- Jag är ett sommarbarn och gör vad som hellst för att få vara i sol och värme.





Kommentarer
Postat av: Majsan

kan du inte berätta mer om dina hästar? fina bilder och vad söt du e :)

2012-04-13 @ 02:12:47
Postat av: Anna ;))

Fin blogg! Hur många hästar har du haft?

2012-04-13 @ 02:25:59
Postat av: Lovisa

Äntligen har du skaffat blogg segis ! <3

2012-04-13 @ 02:48:32
Postat av: sara

gud så söt ponny! berätta mer om dina ponnysar. :)

2012-04-13 @ 03:04:59
Postat av: hanna

Varför ska du sluta med ridningen? :o

2012-04-13 @ 03:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0